۱۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۲

با پايان رقابت‌ها به ميزباني قم؛

آذربايجان غربي فاتح هاكي نوجوانان كشور شد

آذربايجان غربي فاتح هاكي نوجوانان كشور شد

قم - خبرگزاري مهر: رقابت‌هاي هاکی قهرمانی پسران کشور به ميزباني قم با معرفي تيم‌هاي اول تا چهارم و قهرماني آذربايجان غربي به كار خود پايان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از رقابت چهار تیم صعودکننده به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات هاکی قهرمانی پسران سراسر کشور در شهر مقدس قم يعني مركزي، آذربايجان غربي، گلستان و سمنان، سرانجام از بين اين چهار تيم قهرماني به آذربايجان غربي رسيد.

رقابت‌های هاکی قهرمانی پسران کشور با جدال مدعیان شرکت‌کننده از استان‌های مختلف کشور از دوشنبه هشتم مهر ماه در شهر مقدس قم آغاز شده بود و در روز پنجم و پایانی تيم آذربايجان غربي را به عنوان قهرمان معرفي كرد و قم به عنوان ميزبان پنجم شد.

مسابقات در رده سنی نوجوانان بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون هاکی کشورمان با شرکت تیم‌های مدعی و استعدادهای هاکی از سراسر کشور، به مدت پنج روز به میزبانی هیئت هاکی استان قم به انجام رسید و در نهايت فينال بين آذربايجان غربي و مركزي برگزار شد.

در كنار تیم‌ هاکی رده سنی نوجوانان استان قم در مجموع 13 تيم در مرحله گروهي رقابت‌های هاکی قهرمانی کشور شركت كرده بودند و رقابت‌ آنها بر سر کسب عنوان قهرمانی در سالن دو هزار نفري مجموعه ورزشي شهيد حيدريان قم به انجام رسيد.

تيم آذربايجان غربي در ديدار نهايي اين دوره از بازي‌ها موفق شكست تيم مركزي شد و بدين ترتيب در حضور تيم‌هاي مدعي مانند قم، لرستان و همدان موفق به كسب عنوان قهرماني شد، ضمن اينكه در ديدار رده بندي نيز تيم سمنان موفق به شكست گلستان و كسب عنوان سوم شد.

هم چنين در پايان ديدارهاي اين دوره و در تلاش براي تصاحب عنوان هاي پنجمي و ششمي، تيم هاي قم و اصفهان موفق‌تر از ديگر تيم‌ها ظاهر شدند و بدين ترتيب رتبه‌هاي پنجم و ششم را كسب كردند و پرونده اين پيكارها در پايان پنج روز رقابت در قم بسته شد.

در گروه اول مرحله مقدماتي اين مسابقات تيم هاي مركزي، سمنان، آذربايجان شرقي، قم، لرستان، كرمانشاه و كرمان با يكديگر رقابت كردند، ضمن اينكه ديدارهاي گروه دوم با حضور تيم‌هاي اصفهان، آذربايجان غربي، گلستان، همدان، مازندران و هرمزگان برگزار شد.
 

کد خبر 2149060

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha